Aj.

Här halvligger jag i sängen med blåsor på tungan (som gör fruktansvärt ont) och äter världens nyttigaste lunch.. Ananas, Sharon & melon. Ja, jag äter melon.. Det har även tagit mig snart tre timmar att kolla på ett avsnitt av Våra vänners liv, som endast är på 57 min.. Okej, jag har sett 37 minuter på tre timmar... Jävla dator.. (det slutade nog på över fyra..)
    

Asså nu blir saker och ting inte bättre precis.. Efter att ha ätit upp en hel jädra ananas har min tunga klitats sönder.. Svider fint.. dessutom håller ja på å få munsår oxå.. Alltså vad är det här? Jag har inte tid eller lust att bli sjukare än jag redan är.. Fan.

Däremot har jag varit å kollat på Maggies bäbisar:D Så underbara.
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0