Borta.

Som jag anadem denna vecka har jag klarat mig igenom nästan felfritt.. Änsålänge, det är iochförsig bara onsdag. Men inte så bara. Idag har jag lunchat med bästaste Becca:) Mkt trevligt, måste göras oftare. Nu har jag till och med städat, verkligen STÄDAT undan helgen som var, all disk är borta, all utspilld cider är borta, all tatueringsplast är borta, alla paljetter på golver är borta, det återstår väl bara egentligen att kasta alla flaskor.. men det regnar ute så det gör jag imorn:) Jag har till och med bakat min bästa morotskaka, allt för att min lilla skrutt ska hälsa på imorn:) M&M kommer hit för första ggn, som jag lovat så länge. Ska bli vädigt mysigt. Har inte träffat goungen på månader, hon måste ha blivit gigantisk nu:)

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0