Du ska aldrig mer få lura mig..

Nu har jag fått mitt svar.. Det har slutat hålla på, allt det jobbiga, allt det onda. Det tog några månader.. Kanske är det bara tillfälligt, vad vet jag? Men för första ggn på länge, mår jag bra på RIKTIGT. Allt har förändrats på så kort tid.. rättare sagt en och en halv vecka.. Det är nästan att jag går och väntar på att det ska vända igen, att det plötsligt blivit FÖR bra.. För så bra kan man väl inte ha det?

Till att börja med har min älskade telefon gått helt i kras, vilket kanske medförde något gått.. Alla, ALLA nummer försvann, både bra och dåligt.. Jag kan längre inte ringa sådana samtal som jag sedan kommer att ångra.. Jag kan heller inte skicka det där smset som jag vet att jag inte får något svar på.. OCH det känns så skönt om jag ska vara ärlig. Jag är fri igen:) Haha. Dock försvann alla andra viktiga nummer oxå.. Så hit med dom:)
Trots allt älskade jag denna telefon, så efter jul kanske, om jag klarar mig till dess, så ska jag köpa en ny.. likadan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0