Memories never die..

Jag är trött, näe jag var trött så därför försökte jag sova middag, men det gick bara inte.. så här sitter jag nu rastlös som vanligt.. En sak jag märkt på sistone är att jag ofta är sugen på skagenröra:P Haha. Alltså det blev skagen baguetter idag igen:)

Av alla dessa fejktatueringar som man grejsat med i helgen så blev jag jävligt sugen på en egen, riktig dock. Vill ha den på insidan av handleden, Memories never die.. ska det stå å sen lite tjafs runt om. Fast AJ så in i helvete, va de kommer kännas.. Alla dessa ådror å ben i min spinkiga lilla arm.. Det kommer ta död på mig..

Bilder från helgen kommer senare, när vi disikerat kameran ordentligt, lämpliga och olämpliga. Så här snygga var vi i allafall så vi lyckades hamna som huvudbild på videon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0