Som det ska vara.

Jag ger nog upp med att försöka somna nu.. det är ingen idé. Har sovit ganska lite den här veckan, men det beror bara på att jag har haft bättre saker för mig:) lite sömnbrist har ingen dött av va?

Hela förra veckan och hela denna vecka har jag gått och väntat på att telefonen ska ringa.. Och vad har hänt? Samtalet som jag väntat på sålänge har fortfarande inte kommit.. och nu börjar jag bli riktigt otålig och arg.. HALLÅ, NI LOVADE JU FÖRRA VECKAN.. OCH NÄR JAG RINGDE OCH TJATADE SÅ SA NI ATT BRJAN AV DENNA VECKA SKULLE DET BLI AV...... GE MIG MIN SOFFA FÖR FAAAAAAAN!! Imorn kommer mina älskade Öregrundare och vi har ska tydligen behöva trängas i två fåtöljer?! Så varför planerade vi detta två veckor efter att jag skulle fått soffan? JO, för att vi just skulle ha nånstans att sitta!! Gaaaaaaaah vad irriterad och less jag är nu!
Får jag inte hämta den imorn börjar jag grina faktiskt..

Ikväll kommer iallafall Jenny och sover hos mig, då blir allt bra igen. Allt blir som det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0