Klättra.

Denna helg har varit den bästa på längelänge.. Den har helt enkelt varit helt perfekt. Otroligt. I fredags traskade jag ut i vintern och hämtade mina små pärlor vid stationen i allt snöande. Vi lagade god mat, åt julfika, mängder av godis myste i min improviserade soffa och såg filmer. Underbart kul hade vi:) Allihop låg och sov på golvet/''soffan'' hela natten, jag vaknade i och för sig vid fyra då ja gick till sängen.. Sen en härlig morgon med godis till frukost. När jag gick och duschade så stod Malin och Rebecca och diskade undan gårdagen, hur fina är inte dom? Ni får men än gärna flytta hit :D
        

När pärlorna åkt hem kom strax därefter mitt andra besök, en till pärla som överraskade med massa frukost:) familjen kom sedan på lussefika och kvällen blev med kycklingsallad och gos :)
Och så var det det härliga söndagen :) Vaknade upp med sällskap, något så otroligt skönt. Vi åkte sedan till Gävle och fikade både en och två ggr innan vi, 4 helspända och ivriga personer började klättra på väggarna. Just det, Klättervägg. Något så fruktansvärtg roligt alltså. Och fy fan vad bra jag är :D Haha. Tyvärr tog även denna dag slut, men med ett väldig bra slut. För en ggn skull kunde man lägga sig i sängen och vara lycklig över att helgen varit perfekt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0