Flickan från ovan..

Första tanken när klockan ringer kl. 03.20 är att, När jag slutar ska jag hem och sova.. Vilket jag gjorde idag.. Klockan halv tre ungefär ringer det på dörrn.. jag vaknar och tänker först inte gå upp.. men sen fortsätter det ringa.. Där står bror min, stackarn. Jag va så trött så jag inte ens orkade leka.. men lovade att imorn ska vi hyra film och fika :) Kände mig så elak när ja gick å la mig igen:P

När ja vaknat till igen gick jag och hyrde Flickan från ovan och sedan satt jag i sängen och grät i två timmar i sträck.. Så jävla hemsk och sorglig film, men ändå så bra.. Underbart söta flicka, usch va ledsen jag blir.. Var helt slut när filmen var slut.. Puh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0