Jag vill inte tänka mer.

Jag blir så jävla arg.Jag höll på i säkert tio minuter med att försöka logga in på blogg.se, men så fort jag markerat inloggningen så dök en annan sida upp med massa jävla reklam.. Jag blir så frustrerad, detta är inte rätt tillfälle alltså. Jag klarar inte sånt här, dagar som denna. Nu har jag fått öppna ett Nytt textdokument bara för att få skriva av mig lite. Uschuschusch. Inte okej. Ena sekunden mår man jättebra men sen plötsligt går något snett och då rasar allt det där bra som man byggt upp. Jag vill inte tänka mer, jag vill inte, jag vill inte. Om det ska vara såhär i flera veckor till så vill jag helst bara glömma alltihopa, glömma att det ens har existerat, det har aldrig hänt. För det har de väl inte? Isåfall borde jag inte känna såhär. Har även gått omkring med huvudvärk i flera dar nu, vart de nu kommer ifrån.. I FLERA DAR.

Så här blir det nästan varje dag numera.. Från början är allt bra, sen går jag å lägger mig en stund och vaknar sedan till att allt är som det var innan, fast på ett helt omvänt sätt. Alla tankar om Varför bara forsar upp och sen kommer det onda huvudet. Jag orkar inte. Säg något för i helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0