Lika bra..

Känslorna har nog gått över till irritation, frustration och deprition. Fan va kul jag har just nu. Mkt blandat som händer.. och INTE händer.. Varför det nu inte gör det? Vad är det som är så svårt egentligen? Bara säg.

Denna vecka har varit väligt bra, mkt lek och mkt skratt åt våra eländiga liv. Igår åt vi på Church street och när J sa att hon kände att hon hade en period då hon kunde börja grina när som helst, så brast jag nästan. Haha, i och gör sig skrattade jag mest, men strattade så jag grinade för att inte enbart grina :P Sorgligt. Det finns en, bara en orsak till att allt går upp och ner och den orsaken vill jag bara glömma bort helt och hållet just nu.. det går ju inte lättare direkt när man påminner sig själv hela tiden. Ibland hatar jag mig själv för det, men jag kan ju inte låta bli. Det är som en drog, jag är fast och beroende och jag kan inte bli fri.

Snart börjar vi med något helt annat, för det är lika bra:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0