Utmattad..

Jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Det är för tidigt att sova, men samtidigt har jag varit vaken i över tolv timmar nu.. Var tvungen att börja en timme tidigare idag för att det var så himla mkt beställningar.. Med andra ord - jag gick upp kvart över två.. Det är väl fan inte mänskligt? Klockan tre satt jag i bilen på väg.. Ganska skönt att åka, var länge sen jag tog bilen nånstans känns det som.. Och jag måste säga att jag inte var så farligt trött när jag åkte Till jobbet, men när jag åkte hem.. det var inte roligt..

Det är väl egentligen sagt att jag ska jobba halv tid, alltså fyra timmar om dan.. idag kom jag inte från jobbet fören kvart i elva.. Jag behöver nog inte ens nämna en ggn till hur jag kände mig.. Åkte till Chilli en sväng fär att kolla på soffa.. Min bästa fanns, men endast EN kvar - butiks exet, som var alldeles för sutten.. och hade inte ens samma färg rakt i genom.. då blev jag arg.. Ska ringa dit och tjata igen om att de ska kolla med lagret i Gbg om det finns nån kvar.. denna ska nämligen utgå:( bajs.
Åkte till jysk och ikea, men inget som jag ville ha.. det är så typiskt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilka tidiga mornar alltså! Tur att vi är unga och pigga.... eller? ;)

2010-09-07 @ 10:45:26
URL: http://wildatildaa.bloggs.e
Postat av: A.

Haha, ja man borde ju vara det i alla fall :P

2010-09-07 @ 12:18:11
URL: http://astahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0