Väckarklocka?

Ja, det kanske börjar bli dags nu att köpa en väckarklocka till.. för det verkar inte räcka med telefonen.. Imorse gjorde jag det igen.. stängde av och somnade vidare..vaknade 03.48 och på 6 minuter är jag utan för dörren.. Detta är verkligen inte bra, sämsta starten på dan, ever..

Imorn kommer familjen på middag och just nu har jag en blåbärscheesecake i ugnen.. fick improvisera lite eftersom de fattades lite grejor.. är ändå nöjd att jag kom iåg ALLT på listan jag glömde på köksbordet.. vara bara mägden på en sak som sket sig, därför blerv de lite annat gojs i den:)

Torsdag kommer nog bli en fruktansvärd dag til en början, men sedan sakta vända till något mycket bra.. Än så länge är hela jävla SEXTON Fucking smörgåstårtor beställda till fredan.. Jag som brukar tröttna efter att ha gjort tre.. Fan vad jag inte vill alltså..SEXTON liksom. Undra vilken tid jag kommer hem.. När ja väl har tagit mig hem ska jag till Gävle och göra något hemligt, spännande, läskigt och bra och kanske lite dumt? Men jag hoppas verkligen detta går vägen.. Efter det ska jag hälsa på Jim på jobbet. Spännande å se hur han jobbar. Han va faktiskt så underbar å kom till mitt jobb i lördags. Hjälpte mig å stänga å sedan köra mig hem till honom♥ På kvällen var det äntligen white light party, galet roligt. Men herregud va trött jag var när vi kom hem halv fyra på morron.. jag la mig på köksgolvet och somnade medans han fixade nattmat.. Helt slut. Sov till två sen, fdock inte på golvet:)

Om ett par timmar ska jag tillbaka till Uppsala igen. Ska ut och äta med mina tjejer. Synd bara att inte alla kunde vara samlade en sista ggn tillsammans innan Becca åker.. Det händer på lördag.. Det händer verkligen. Två år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0