Kom igen nu..

Okej, nya tag.

Nu räcker det med slöhet och sjukdom, nu har jag vart hemma hela dan och snorat, hostat, spytt, ja jag har faktistk hostat så jag spytt.. För att få lite vändning på det hela så har jag proppat i mig c-vitaminer och städat garderoberna.. okej jag är inte helt klar och det kommer jag aldrig att bli heller, men lite bättre känns det i alla fall..
Ringde Vårdcentralen imorse.. tre timmar senare ringde dom upp bara för att säga att ja inte kan få en tid.. för deras datorer är sönder. Herregud alltså. Så ville jag träffa någon så fick ja sätta ..mig på akuten klockan 5-6.. garanterat så blir det flera timmar extra.. Börjar lessna nu, så tror jag skiter i akuten för jag mår faktiskt bättre än igår.. Imorn ska jag ialla fall jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0