Skrivkramp.

Jag har verkligen blivit dålig på det hära.. Har haft fullt upp med att vara ledig, firat ett underbart nyår med människor jag tycker om, jobbat, blivit sjuk, blivit ännu sjukare och här sitter jag nu, helt genom snorig, ont i hela kroppen och men känslan att ha sand i både hals och lungor..Har nog hostat sönder dom totalt skulle jag tro..
Sak samma, imorn får jag vara hemma från jobbet efter att inte ha blivit någe friskare alls under helgen.. så ska ringa vårdcentralen IGEN.. Den här gången ger jag mig inte fören jag fått något preparat att stoppa i mig..

För att vara lite glad igen så uppdaterar vi lilla nyårs-lovet lite:) Dan innan Nyår åkte vi allihop, (utom Sofie & Janni) till Östhammar. Godingar vad jag tycker om er galet mycket. Det blev livsfarlig pulkaåkning, fika, tacos såklart och soffmys.

                     
Nyåret blev väldigt lyckat, tyvärr är inte bilderna fixade ännu, så vi väntar med det tills vidare:)
Och här tog det stopp, nu har jag ingen skriv lust längre.. Hörs kanske om några dar eller veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0