Veckans uppdatering.

Förra veckan kom PA förbi mig på jobbet. Jag blev så himla glad, har inte sett honom sen i somras:) Synd bara att inte min Bincis va med. Jag hoppas på det imorgon, då han skulle komma igen:) Detta var höjdpunkten.. vad har hänt mer? Jim har fyllt 25 år och detta firade vi med restaurangbesök:) Mys. Dan efter blev det middag/fika på kvällen med familj/släkt/vänner. Riktigt lyckat. I söndags åkte vi till Kungsberget, vilket var galet roligt. Första ggn för mig på ett par slalomskidor. Herregud vad läskigt första åket var, men fy sjutton va roligt det var. Jag är så stolt lver mig själv för fan va duktig jag var alltså:P Visseligen ramlade jag ett x antal ggr och har minst tre blåmärken på benen (och träningsvärk i HELA kroppen nu).. Detta är ett måste att göra om kan jag lova:)
Nästa helg blir det kanske skridskor.

       
Om en timme eller två blir det äntligen hårfixning. Färga, slinga och klippa. Ska bli så underbart skönt, va så länge sen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0